پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2575
-
الف
+

داور روس جشنواره پویانمایی تهران را بسیار موفق خواند

داور بین‌المللی از کشور روسیه آثار ارایه شده در دهمین دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران را بسیار موفق خواند .

داور بین‌المللی از کشور روسیه آثار ارایه شده در دهمین دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران را بسیار موفق خواند و گفت: از دیدن انیمیشن‌های ایرانی بسیار شگفت‌زده شدم.

به گزارش آی‌فیلم، میکائیل آلدوشین روز چهارشنبه درحاشیه برگزاری جشنواره پویانمایی در مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودک و نوجوان گفت: برخی از آثار انیمیشن ایرانی را در جشنواره‌های دیگر دیده بودم، اما دیدن مجدد این آثار در جشنواره پویانمایی تهران، جذاب و شگفت‌انگیز بود.
وی گفت: هنرمندان ایران برای خلق و تولید آثار از توانمندی‌های بالایی برخوردارند و در آینده به جایگاه بهتری در جهان خواهند رسید.
داور روس دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران با اشاره به تقسیم ‌بندی تولید انیمیشن‌‌های ایرانی، گفت: انیمیشن‌های ایرانی به دو بخش تجاری و فلسفی تقسیم می‌شوند ، اما انیمیشنی لقب بهترین را به خود اختصاص می‌دهد که دارای هر دو معیار تجاری فلسفی باشد.
آلدوشین، درباره معیار خود برای انتخاب آثار افزود: در مرحله اول باید انیمیشنی را که می‌بینم دوست داشته باشیم، بعد خود را جای تماشاگر ‌گذاشته تا قضاوت درست‌تری برای انتخاب آثار ارائه دهیم.
وی گفت: این نکته را نباید فراموش کرد که سلیقه تماشاگر هر کشوری متفاوت است، به همین دلیل تا جایی که مقدور باشد از طریق مطالعه با فرهنگ آن کشور بیشتر آشنا خواهم شد.
دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران و همزمان در 31 استان کشور آغاز شده و تا 19 اسفند ادامه دارد.

ب س/ط ه

نظر شما
ارسال نظر